Доставка и връщане


Доставката се извършва от фирма “Спиди” или куриер на Pandelki.bg. Поръчката Ви може да бъде доставена на адрес или да я получите във офис на “Спиди”. Ако желаете да бъде доставена до офис, моля отбележете го в полето при финализирането на поръчката.

Цена на доставка:

Доставката на територията на Република България е безплатна за поръчки на обща стойност над 100 лева. За поръчки под тази стойност доставката се заплаща. Цената на доставката до офис на „Спиди” – около 4 лв., доставка до адрес посочен от клиента – около 6 лв.

При плащане с наложен платеж сумата се заплаща на куриера в брой при получаване на стоката. От него ще получите бележка за пощенски паричен превод или касова бележка за сумата, ако сте заплатили с карта.

При плащане по електронен път, чрез банков превод или чрез Easypay сумата се заплаща предварително. Съответната разплащателна система ще ви предостави документ за извършения превод.
Запазете документа удостоверяващ плащането (касова бележка, бележка за пощенски паричен превод, извлечение от Epay, Easypay, Borica или банков превод), защото той ви е необходим в случай на гаранционно обслужване на стоката или замяна.

Екипът на Pandelki.bg извършва доставките в рамките на 2-7 работни дни в зависимост от населеното място на клиента и складовата наличност на избраните продукти. Поръчки, направени до 13:00 ч. в работен ден, се обработват в съответния ден. Поръчки, направени след 13:00 ч., се обработват на следващия работен ден. Поръчки направени в извън работно време и национални празници се обработват в първия работен ден следващ деня на поръчката.

При забавяне на доставката, поради независещи от Pandelki.bg причини, ще бъдете своевременно уведомени.

ПРАВО НА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

Клиентите на онлайн магазин www.pandelki.bg имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 14 дневен срок от датата на получаването й САМО при условие, че е в оригиналният си вид и със запазени качествени характеристики:
– със запазен етикет;

– в оригинален вид и опаковка;

– не са налице следи от употреба (не е носен, скъсан, пран, гладен и т.н.).

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

– констатирани липси;
– дефекти на стоката;
– несъответствие с обявения размер;
– несъответствие с обявената търговска марка.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

– замяна на стоката с нова;
– подмяна със сходен продукт;
– възстановяване на заплатената сума;

За да направите заявка за връщане/замяна, можете да се обърнете към нашите консултанти в онлайн магазина, които ще Ви насочат към сходни на нужния Ви артикул и/или съответно ще Ви съдействат по всички въпроси, които имате да отправите към нас! Желателно е предварително да разполагате с номер на поръчката си и артикулен номер на продукта, който желаете да обсъдим!

За връзка с наш консултант тел: 0877 811 921
Или ни пишете на: [email protected]

Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка и етикировка, трябва да е неупотребявана и без нанесени повреди.

Към пратката трябва да са приложени опция „преглед“ и товарителницата от спиди, с която Сте получили продуктите си!

ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА:

Транспортните разходи за връщането на стока – без замяна са за сметка на клиента!

При уважаване от наша страна на рекламацията и замяна на стоката с друга, куриерската такса за транспортирането на новата стока се поема от Вас.

При одобрение на вашата рекламация наш консултант ще се свърже с вас за уточняване на подробностите по замяна/връщане.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА

Суми по рекламации се възстановяват в 14 дневен срок от постъпване на рекламацията САМО по начина, по който са били получени*:

Ако сте платили по банков път – сумата ще бъде възстановена на посочена от клиента банкова сметка (като следва да се посочи IBAN и титуляр на сметката, от която е платена поръчката).

Ако сте платили с карта – сумата ще бъде възстановена чрез банкова транзакция по картата, с която е извършено плащането ( необходимо е да посочите банкова сметка и титуляр на картата, с която е извършено плащането).

Ако сте платили чрез PayPal – сумата ще бъде възстановена на посочения в поръчката ви PayPal акаунт.

Ако сте платили в брой – сумата ще ви бъде възстановена в брой, след като изпратите продукта, който искате да върнете с наложен платеж до нас.

Възстановяването на суми от поръчки в онлайн магазина, се извършва само в електронния магазин!

*При разлика в цените на заменените продукти:

– Ако цената на стария продукт е по-висока от тази на новия, разликата ще бъде отразена във Вашия потребителски акаунт и при следваща заявка от този профил, сумата ще Ви бъде приспадната, без да е нужно допълнително да ни уведомявате!

– Ако цената на стария продукт е по-ниска от тази на новия, ще трябва да заплатите разликата, което може да стане с начисляване на допълнителен платеж при доставката.

ОТГОВОРТНОСТ НА ТЪРГОВЕЦА

Онлайн магазин www.pandelki.bg не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, определен размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос причинен от куриерската фирма. При настъпване на някоe от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен „заместител.”